Популярне

Останні публікації

Вхід на сайт

Логин
Пароль
 
Реєстрація на сайті!
Забули пароль?

Страхування волонтера АХА



Усі волонтери EVS застраховані груповим страховим планом, спеціально розробленим для захисту учасників Європейської Волонтерської служби під час усього періоду волонтерства. Волонтери застраховані безкоштовно. За страхування волонтера відповідає організація-координатор, спільно з організаціями, що висилають і приймають волонтера. Посібник з страхування, інформація про дію страхової картки та процедура страхування доступна в Інтернеті (http://www.europeanbenefits.com).

До страхової групи AXA та European Benefits Administrators входять 35 кол-центри та 6500 медичних кореспондентів у 180 країнах. Загалом ти будеш в контакті з European Benefits Administrators, яка координує усі послуги, крім репатріації (цим займається AXA Assistance). Усі волонтери мають право на це страхування, але мають бути зареєстровані висилаючою організацією.

Покриття страхування діє по цілому світі, 24 години на добу, з дня, коли волонтер вирушив на волонтерство (в тому числі дорога) до кінця другого місяця після повернення з ЄВС (тобто ще 2 місяці у його країні). Покриття також відноситься до підготовчої зустрічі перед від’їздом (predeparture training), заключної зустрічі після повернення. Страхування покриває усі витрати, пов’язані із здоров`ям (госпіталізація, хірургія, медичне та стоматологічне лікування, вагітність) за умовою, що необхідність лікування буде підтверджена місцевим лікарем (з цією страхівкою волонтер може звертатись як до приватних, так і до держаних лікарів).

Страхування не покриває деякого медичного та стоматологічного лікування:
• лікування, яке не є медично потрібним, наприклад, естетичне, ортодонтальне, косметичні операції, не приписані фармацевтичні ліки, особисті витрати в лікарні (телефон, телебачення, газети тощо);
• психоаналіз, лікування психічної, ментальної, нервової, алкогольної або наркотичної залежності поза приймаючою країною;
• сонцезахисні окуляри;
• водолікування та термальні ванни.

Діє система попередньої оплати, а саме волонтер оплачує і надсилає рахунок за це до AXA, після чого йому повертають гроші. Проте, якщо оплата висока, може звернутись до координуючої або приймаючої організації з проханням покриття витрат (відповідно кошти повертатиме цій організації). Якщо ж волонтер хоче продовжити страхування вже після його дії, це легко зробити, звернувшись до European Benefits Administrators), але вже оплачуючи самостійно (30 євро за місяць).

Що волонтерові робити в разі необхідності користання з послуг AXA?
1. В разі необхідності або ситуації загрози життя необхідно одразу сконтактуватися з місцевою швидкою медичною допомогою/лікарем/лікарнею/поліцією та повідомити про існуючу ситуацію.
2. Далі контактуватися телефоном з бюром AXA в Парижі під номером: 33155922606.
3. Потрібно представитися як волонтер, який бере участь в проекті Європейського волонтаріату,
подати номер своєї іменної картки страхування та подати наступну інформацію:
- ім’я, прізвище, номер телефону, з якого телефонуєш;
- опис ситуації, яка є основою звернення, заходів, які вже були здійснені та актуальна локалізація (місце знаходження) того, хто дзвонить;
4. Далі діяти згідно вказівок медичної команди AXA Assistance.

Ці вказівки стосуються екстренних медичних ситуацій. Коли випадок не має характеру термінової необхідності, волонтерові потрібно сконтактуватися телефоном з АХА, подати своє ім’я та прізвище, ідентифікаційний номер (на картці страхування) та попросити про можливість скористатися з потрібної послуги.

Як здійснюється страхування волонтера?

Реєстрацію на страхування волонтера за звичай здійснює організація, яка висилає волонтера. Для страхування необхідно зареєструватися на веб сторінці AXA, ввести пароль(його одержується від організації-координатора проекта, котра в свою чергу одержує пароль від Національної агенції, яка підтримала проект). Далі вводяться дані по проекту: номер проекту, тривалість проекту, дані приймаючої та висилаючої організації, дані волонтера. Після заповнення усіх необхідних даних, видрукуваний формуляр підписується та надсилається факсом до центрального офісу АХА у Франції. Усі партнери (приймаюча організація, висилаюча організація та волонтер) одержують повідомлення-підтвердження про страхування електронною поштою. Картка страхування надсилається на адресу приймаючої організації впродож
2 тижнів з дати реєстрації волонтера в базі даних АХА.

1.09.2011 | Автор: oksana | Переглядів: 2037 | Коментарів (0)
Оновлено: 14.10.2011 - 23:41